onsdag den 2. marts 2016

Spændende primærvalg i USA

I år følger jeg lidt mere USA politik af Én særlig grund - Donald Trump.

Vi ser for det meste røvkedelige,  åleglatte politisk korrekte af begge køn. Pludselig dukker Donald Trump op, som skiller sig markant ud fra mængden.

De andre kan ikke lide ham, jeg tror faktisk de frygter ham, fordi han er skarp som en operationsskalpel, derudover har han efter min mening en unik humor som gør det sjovt at følge hans debatmøder.

Jeg ved ikke hvordan det ender, men jeg frygter Hillary Clinton i Det Hvide Hus (igen), der er for meget halal-hippie i hende, lige som Barack Obama.

Med de udfordringer vi står over for er der brug for en leder der ikke pakker alting ind i vat, og lefler for alle, uanset hvor landsskadelige de er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar