onsdag den 16. januar 2013

Spydpigen skriver :

-"Bremen overgiver sig til islam"

Det er nok ukendt for de fleste danskere, men vi  behøver ikke gå længere end til Odense, her har en
dybt naiv og virkelighedsfjern politidirektør ansat Asmaa Abdol-Hamid til at bygge bro mellem "de utilpassede" Vollsmose-indbyggere og politiet.

Det er at overgive sig til islam.

Asmaa Abdol-Hamid citat:
Asmaa om religionens rolle:
"Jeg har altid elsket islam, lige siden jeg var lille. Min familie prøver at leve så religiøst som muligt, for vi finder simpelt hen, at islam er så dejlig, (...) For mig er Koranen en brugsanvisning på, hvordan livet skal leves på bedst mulig måde. Alt, hvad jeg gør i min hverdag, relaterer jeg til religionen."
(Information, 31.05.2003, s. 8)

Asmaa om tørklæder:
"Det islamiske klæde er obligatorisk for muslimske kvinder. (...) At den muslimske kvinde vælger at opfylde det obligatoriske krav kan og må kunne respekteres. Dog bør vi bakke op om de religiøse tiltag, da det er med til at give mennesker en bedre position i forhold til medmennesker og samfundet."
(Fyens Stiftstidende, 12. dec. 2003)

Asmaa om ligestilling:
"Som muslimsk kvinde vil jeg åbenlyst erklære, at jeg på ingen måde vil kæmpe i lighedens navn. At kæmpe for ligheden vil være en tabt kamp for begge køn, men dog mest for kvinderne."
(Kristeligt Dagblad, 5 sep. 2005)


Hvordan f....n har man tænkt sig at en kvinde, der er fanget i islams kvindeundertrykkende og voldelige
religion kan bygge bro mellem noget som helst ?
Hun er jo ikke rigtig klog, først indrømmer hun at det islamiske klæde er obligatorisk, derefter
vrøvler hun om at man skal respektere kvinder der (frivilligt) vælger det obligatoriske klæde.
Politidirektør Poul Løhde tror at en kvinde der tilbeder et islamisk mandsdomineret samfund
kan skabe tillid mellem "de utilpasse" unge mænd i Vollsmose og politiet (læs-det danske samfund)

Nej, svaret ligger i at Fyns politi har givet op. 

Det er utilgiveligt at man sender fly og tropper til Mali for at bekæmpe islamister, når Fyns politi står midt 
i en lige så sprængfarlig situation med islamister i Vollsmose.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar