søndag den 15. januar 2012

Et par citater til søndagen og vejen

„Jeg opgav cigaretter, alkohol og sex. Det var de *værste* 20 minutter i mit liv!“


„Der er kun én ting som er værre end mandschauvinister og det er kællinger, der ikke gør som der bliver sagt !“


„Den der fandt på arbejdet, må ikke have haft noget at bestille.“


„Hvis arbejde er sundt, så giv det til de syge.“


„Det er med kvinder som med biler: enten skal man skifte dem ud hvert andet år eller også skal man beslutte at køre dem helt ned.“


„Et finansgeni er en, der tjener sine penge hurtigere, end hans familie kan give dem ud. “




og så lige et tip til Helle Thorning:
„Du kan ikke hjælpe de fattige ved at udrydde de rige.“

6 kommentarer:

  1. Hæj Karsten ...

    "Jeg drikker kun én gang om året ... det er når jeg ikke har fødselsdag"

    "Man er ikke fuld hvis man kan ligge ned uden at holde fast i noget"

    "Jeg holder op med at ryge ... mindst 20 gange om dagen"

    Have a nice evening ;0)

    PS: Nu ser det ud til at klokkeslættet passer.

    SvarSlet
  2. NOPE ... klokken passer STADIGVÆK ikke :0(

    SvarSlet
  3. Et tip mere til Helle T:

    "Du kan ikke give til nogen uden at have taget fra andre" !

    SvarSlet
  4. Hvis ikke regeringen giver mig grå hår, gør det med tiden på bloggen

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet