lørdag den 28. januar 2012

Humørsprederen

 Lille Per åbnede døren ind til forældrenes soveværelse for at be' om et glas vand, men trak hurtigt døren til igen. Tak skal du ha'... og mig vil de sende til børnepsykiater, fordi jeg stadigvæk sutter på min tommelfinger.


 Danskeren : Jeg har 10 børn, så hvis jeg får 1 mere så har jeg til et helt fodboldhold. Araberen : Jeg har 17 koner, så hvis jeg får 1 mere har jeg en hel golfbane.


 En politiker er den eneste, der kan stå oprejst uden at have rygrad!


Jeg har ikke haft problemer med min kone, siden nøglen til kælderdøren blev væk. - Hvorfor ikke? - Hun var dernede, da den forsvandt.


 Indremissionæren møder en håndværker med en pose bajere: - Ved du ikke, at alkohol er din fjende? - Måske, men så har jeg gjort det af med ti fjender i dag, og jeg har fem fanger her i posen.



1 kommentar: