lørdag den 14. januar 2012

Muslimer kræver tolerance for islam men udøver forfølgelse af kristne

http://blog.unwatch.org/index.php/2012/01/13/islamic-states-pledge-tolerance-as-report-says-they-practice-persecution/
Muslim nations make up nine out of the top ten countries where Christians face the “most severe” persecution, and 38 of the top 50, reports U.S.-basedOpen Doors in its 2012 World Watch List.

I Danmark får vi bøder for at bruge vores grundlovssikrede ytringsfrihed, nogen har været så smarte at indføre en racismeparagraf som middel til at lukke munden på os.
Det er som om store dele af den vestlige verden er igang med et kollektivt selvmord, eller nedbrydning af vores samfund. Jeg kan ikke se hvorfor vi skal rose islam og udvise tolerance for den uhyggelige religion, der kun har Eet mål, verdensherredømmet.



uriasposten bringer den her artikel
14. januar 2012

OPROP: Muslimske mænd voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel på grund af Koranen
Tidligere politibetjent Lars Kragh Andersen fik i går 10.000 kroner i bøde for overtrædelse af straffelovens paragraf 266b, den såkaldte racismeparagraf.
Min analyse af Islam ligner til forveksling. Jeg er overbevist om, at muslimske mænd i meget stort omfang verden over både voldtager, mishandler og slår deres døtre ihjel. Dette skyldes efter min mening en defekt menneskefjendsk kultur, der bygger på en defekt menneskefjendsk religion, hvis lærebog Koranen om muligt er endnu mere umoralsk, forkastelig og vanvittig end de andre 2 verdensreligioners manualer tilsammen?
Oploadet Kl. 13:32 af Kim Møller — Direkte link — 3 kommentarer

2 kommentarer:

  1. Jeg vil ikke rose islam og her er min mening.

    Det er en fuck'en samfundsnedbrydende lorte fjols idiotisk kvinde hadende religion.

    De kan få den største finger der nogen sinde er set..

    SvarSlet
  2. jeg har heller ikke noget tilovers for islam,
    men mange af vores landsmænd opfører sig som forræddere af Danmark
    ved at gøre det let for islam

    SvarSlet