mandag den 2. januar 2012

TV2 blogs brugere til grin



*****

Som beskrevet i tidlige indlæg
http://karsten-m72.blogspot.com/2011/12/livet-var-ikke-lutter-lagkage-pa-tv2.html
har en gruppe TV2 bloggere henvendt sig til retsudvalget med grove anklager mod TV2 blog adm.
og hvori også detaljeret beskrives stridigheder bloggere imellem
en af de implicerede er debatman1
som d.d. 02.01.2012 svarer igen i et indlæg på TV2 blog
(en blog som ikke burde være aktiv på dette tidspunkt)

Mandag, 2. januar 2012 kl. 07:53 / bloggere, plat, tv2 blog


Når anklager falder fra hinanden


Rapportér/anmeld | Send til en ven


Sidste salgsdato var overskrevet da plt og otte andre bloggere angreb mig i et brev til Folketingets Retsudvalg, Folketingets Kulturudvalg og Kulturministeren, der er formel ejer af TV2. Et brev fra for ganske nylig, nemlig 24. november 2011. Jeg blev blandt andre uhyrligheder, der ikke har anden hold i virkeligheden end de trods alt findes i et par fhv. bloggeres fantasifulde manipulationer af tidslinier og fakta, beskyldt for selv at stå bag plt84s kommentar på et indlæg hos fhv. moonshadow, hvori der var et link til Facebook. Den "nye moonshadow", der har indrømmet andet sted at være en af de otte i gruppen af bloggere fra brevene, indrømmede i går, at det jeg er angrebet for i snart to år "skyldes en utilsigtet hændelse under kopieringsfasen, som PLT ingen indflydelse havde på". Nedenfor er gengivet den del af tråden, der omhandler indrømmelse - og tjek lige selv hvordan et Facebook-share fungerer... - - - - - - " 70. novilunio 01-01-2012 22:40 #69 At der overhovedet optrådte et link - ikke til DIN Facebook profil specifikt, men til enhvers egen Facebook profil - skyldtes en utilsigtet hændelse under kopieringsfasen, som PLT ingen indflydelse havde på. DET er kendsgerningerne. Når du bliver ved med at påstå, at alle mulige andre har set dit billede, når de har trykket på linket, er det en lodret løgn. - - - 71. debatman1 01-01-2012 22:52 #70 "... en utilsigtet hændelse ...", "som PLT ingen indflydelse havde på". Det var vel PLT der kopierede. Det var ihvertfald PLT der lagde det kopierede ind som sin kommentar. Lad nu være. Jeg har ikke påstået at "alle mulige andre", jeg har påstået at de par stykker jeg tjekkede det hos, også så det. At andre IKKE så det, skyldes måske at jeg fjernede mit billede fra Faceboook lige så hurtigt jeg kunne taste. Det er så senere lagt ind igen. Men tænk engang hvis det var PLT, der var kommet med denne indrømmelse for halvandet år siden. " - - - " 72. novilunio 01-01-2012 23:20 #71 At andre ikke så det, skyldtes ikke, at du fjernede dit profil billede. Andre - alle andre - kommer ind på deres egen facebook profil. Når jeg klikker på linket, kommer jeg ind på min egen profil, og tilsvarende gør alle andre, som har en facebook profil. At PLT ikke for halvandet år siden kom med den indrømmelse, som du kalder det, skyldes at man først senere fandt frem til, hvordan det link havde sneget sig med ind. " - - - " 73. debatman1 01-01-2012 23:22 #72 Nåeh, hvordan havde det link så sneget sig med ind? " - - - " 74. debatman1 01-01-2012 23:31 #72 m.fl. Luk evt. din Facebook-opkobling. Lav en ny, blank browserlinie, tast www.ekstrabladet.dk. Gå næsten ned til bunden af hjemmesiden til du kommer til Morten Ingemanns tegning. Klik på f-Share-knappen. Log på din facebook-profil. Og vupti: frem kommer Ingemann-tegningen fra Ekstra Bladet, ikke dit eget profil-billede. På samme måde kom mit facebook-profil-billede frem, da man i sin tid klikkede på facebook-share-kommandolinien i PLTs kommentar. Så er den ged barberet. " Godt Nytår!

*****


Katte snuser altid til maden og lader det ligge hvis det virker fordærvet, og min næse siger mig at
der er noget muggent ved TV2's begrundelse for lukning af bloggen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar